- -10%
Anoda aluminiowa kadłuba typ 15
Dostępność: 2 do 5 dni roboczychIndeks: ALU15C
Zabezpieczenie przy pomocy anod stanowi „obowiązek” dla wszystkich metalowych części pod wodą. Dlatego anody wymagane są dla kadłubów drewnianych, z włókna szklanego i aluminiowych.
Anody aluminiowe V-Quipment składają się ze stopu aluminium-indu-cynku Mil-A-24779 (SH). Wszystkie anody V-Quipment są opływowe i mocowane za pomocą gwintowanych kołków, które można spawać do stalowego kadłuba lub śrub wkręcanych przez kadłub, w przypadku łodzi z włókna szklanego lub drewnianych. Śruby te i gwintowane kołki dostarczamy oddzielnie.
Dla statków, które większość czasu pływają na wodach śródlądowych (słodkich), zalecamy anody aluminiowe, ponieważ aluminium daje większą różnicę potencjałów z innymi metalami niż cynk. Jest to bardzo ważne, gdyż woda słodka posiada większą rezystancję elektryczną niż woda słona. Przy żeglowaniu po wodach słonych lub słonawych, zalecamy użycie anod cynkowych. Anody aluminiowe funkcjonują również dobrze w wodzie słonej, lecz są tracone dużo szybciej. Nie zalecamy użycia anod magnezowych, gdyż różnica potencjałów z innymi metalami jest zbyt duża, co mogłoby spowodować uszkodzenie malowania kadłuba, zwłaszcza podczas żeglowania na wodach słonych lub słonawych.
Opis
- Waga (w funtach)
- 1
- Wymiary (długość x szerokość x wysokość) (cale)
- 5 7/8 x 1 x 2 3/8
- Waga (kg)
- 0,45
- Wymiary (długość x szerokość x wysokość) (mm)
- 150 x 25 x 60
- Zabezpieczona powierzchnia z odpowiednią farbą (w stopach)
- 150
- Zabezpieczona powierzchnia ze zużytą farbą (w stopach)
- 75
- Zabezpieczona powierzchnia, niepomalowana (w stopach)
- 38
- Zabezpieczona powierzchnia z odpowiednią farbą (m)
- 14
- Zabezpieczona powierzchnia ze zużytą farbą (m)
- 7
- Zabezpieczona powierzchnia, niepomalowana (m)
- 3,5