INDUKCYJNE PĘDNIKI DZIOBOWE I RUFOWE DC-AC - BOW PRO
Seria pędników dziobowych BOW PRO (BOWA)
Rewolucyjna koncepcja połączona ze sprawdzoną technologią. Nasze pędniki BOW PRO używają sprawdzonych silników indukcyjnych, bez szczotek węglowych. W rezultacie, silnik pędnika dziobowego / rufowego jest bezobsługowy i posiada czas pracy sklasyfikowany jako Endurance (długotrwały)! Tylko element końcowy i obwody zasilania wymagają regularnej konserwacji. Silnik indukcyjny jest sterowany przez regulator silnika VETUS MCV. Wbudowane zabezpieczenia od nadmiernej temperatury i zbyt niskiego napięcia akumulatora w połączeniu z bezszczotkowym silnikiem indukcyjnym czynią serię pędników BOW PRO wysoce odporną na przeciążenia i idealnym rozwiązaniem dla najbardziej wymagających wodniaków, w sytuacjach najtrudniejszego manewrowania!
Pędnik BOW PRO jest sterowany przez opatentowany protokół CANBUS (sterowanie cyfrowe). Dlapędników serii BOW PRO istnieją dwa w pełni proporcjonalne pulpity; jeden pulpit podstawowy (BPPPA)i jeden pulpit z funkcją blokowania i przytrzymania, dla łatwego dokowania (BPPJA). Pędniki BOW PRO wykorzystują te same śruby napędowe i przekładnie, które sprawdzają się w pędnikach VETUS od ponad30 lat. Modernizacja łodzi z istniejącego pędnika do pędnika BOW PRO jest łatwa do przeprowadzenia, gdyż pędniki BOW PRO wykonano, aby wykorzystywały tunele o tej samej wielkości, co aktualne pędniki VETUS, jak również dla wielu innych marek.
Dla łodzi z napędem elektrycznym, firma VETUS oferuje serię 48 V. Kontynuowane jest poszerzenie asortymentu BOW PRO. Wkrótce będą dostępne nowe modele o większych mocach wyjściowych dla zasilania 12, 24 i 48 V. Aby uzyskać najbardziej aktualne informacje o tym asortymencie pędników, prosimy skontaktować się ze swoim dilerem VETUS lub sprawdzić naszą stronę internetową.
Specyfikacje• Precyzyjne sterowanie proporcjonalne
• Długotrwały czas pracy - ponad 10 minut. Ograniczony wielkością posiadanego banku akumulatorów.
• Bezobsługowy silnik bezszczotkowy
• Wbudowane zabezpieczenie przed nadmierną temperaturą i zbyt niskim napięciem.
• Wysoce odporny na przeciążenie
• Pędnik i jego pulpity sterowania podłącza się kablami przenoszącymi cyfrowe sygnały V-CAN (canbus firmy VETUS, umożliwiająca w przyszłości integrację do rozległego systemu elektroniki łodzi i wyświetlaczy informacji)
• Odporny na uszkodzenia na skutek złego wykorzystania lub przeciążenia, z wykrywającą ciepło i samoregulującą się elektroniką
• Proporcjonalny joystick pozwala zmieniać skuteczną moc wyjściową pędnika, dla lepszej kontroli nad łodzią
• Prosty i intuicyjny w obsłudze, z niewielką krzywą samouczenia podczas regulowania ciągu
•
Czas pracy: 10 minut (minimalnie) przy pełnej mocy, z dłuższym czasem
pracy przy mocy zredukowanej, ostatecznie ograniczonym pojemnością
akumulatora i szybkością ładowania
• Elektroniczne przełączanie eliminuje mechaniczne solenoidy, zwiększając niezawodność.
Firma VETUS stanowczo zaleca użycie oryginalnych kabli połączeniowych V-CAN, aby zapewnić optymalne połączenia między kontrolkami i pędnikiem.