- -10%


Reference: BG30/0500
Rura wału, która jest wyposażona w łożysko bez nacięć, musi być przymocowana bezpośrednio do kadłuba.
Nakrętka śruby napędowej ze zintegrowaną anodą cynkową jest standardowo dostarczana z wałem napędowym. (opcja)
Istnieją dwie możliwości smarowania wodą zespołu wału:
1. Za pomocą czerpaka wodnego G 3/8, z zaworem kulowym, kolumną węża, 1 metr węża i opaskami zaciskowymi (zestaw opcjonalny: WCAPS).
2. Spuszczając niewielką ilość wody z obwodu chłodzenia wodą surową silnika głównego.
W przypadku drugiej opcji oferujemy ZWBKIT. Dzięki temu zestawowi masz wszystko, czego potrzebujesz do smarowania wodą zespołu wału za pomocą wody z obwodu chłodzenia surową wodą głównego silnika.
Zestaw składa się z trójnika (18-10-18mm), 3 metrów węża Ř 10 mm (DWHOSE10A) i 4 zacisków węża.