- -10%
Splash-Stop do paliwa - typ FSA
Dostępność: 2 do 5 dni roboczychIndeks: FSA3816
SPLASH-STOP DO PALIWA
Kolektor nadmiaru paliwa lub piany
Typ FSA
Splash-stop paliwa jest podłączony pod poszyciem pokładowego wlewu paliwa aby zapewnić, że przelewające się paliwo lub piana nie wypłyną na pokład. Nadmiar benzyny lub paliwa diesla jest zbierany w równoległym wężu, funkcjonującym jako zbiornik zwracający paliwo do zbiornika głównego.
Pojemność tego rezerwuaru określa jego długość i średnica węża (trzy typy przedstawiamy poniżej). Zawsze wybieraj możliwie największy zbiornik z maks. 2,2l. Połączenie obudowy i węża wykonane jest z anodyzowanego aluminium. Przewód wlewu i odpowietrzający, zaciski węży i pasujący wlew pokładowy ze stali nierdzewnej należy zamawiać oddzielnie.
Paliwowy Splash-stop spełnia wszystkie najnowsze normy CE (ISO 10088) oraz ABYC.
Uwaga
Dla zapobieżenia wydzielaniu nieprzyjemnych zapachów w przewodzie odpowietrzającym zbiornika można zainstalować filtr bezzapachowy (tylko dla paliwa diesla). Jeżeli filtr jest ulokowany dobrze powyżej wlewu pokładowego, przewód odpowietrzający, w razie konieczności, może wychodzić poniżej poziomu pokładu. Aby zapobiec kradzieżom paliwa zalecamy umieszczenie zabezpieczenia FUELSAFE w systemie Splash-Stop.
Opis
- Wymiary (długość x szerokość x wysokość) (cale)
- 5 3/4 x 3 3/8 x 4 3/4
- Wymiary (długość x szerokość x wysokość) (mm)
- 146 x 86 x 121
- Średnica korka wlewu (w calach)
- 1 1/2
- Średnica węża paliwowego (w calach)
- 1 1/2
- Średnica węża odpowietrzającego (w calach)
- 5/8
- Średnica korka wlewu (mm)
- 38
- Średnica węża paliwowego (mm)
- 38
- Średnica węża odpowietrzającego (mm)
- 16