RIMDRIVE jest wyjątkowy w swojej konstrukcji; podczas pracy ten ster strumieniowy jest praktycznie bezgłośny. Śruba tworzy obracającą się część silnika elektrycznego (wirnik), a stałe uzwojenie (stojan) jest zamontowane w tunelu. Dlatego w tym projekcie nie są używane hałaśliwe koła zębate. Po drugie, pierścień zamontowany wokół śruby zapobiega kawitacji. RIMDRIVE jest dostępny w wersji 125 i 160 kg i wymaga napięcia zasilania steru strumieniowego 48 VOLT DC. Ładowanie może również być dostarczane przez ładowarkę 110 / 230VAC do ładowarki 48VDC lub przez zamianę normalnego zasilania 12 lub 24V napięcia za pomocą konwertera DC-DC. Panel (BPJP) i interfejs (RDIF) należy zamówić oddzielnie.
Unikalne funkcje:
Bez szczotek węglowych
Cicha praca dzięki praktycznie pozbawionej kawitacji śrubie i bez użycia kół zębatych
Sterowanie proporcjonalne w standardzie
Praktycznie nieograniczony czas pracy
Łatwe do zainstalowania
Bezobsługowy
Górna pokrywa IP67
Możliwość zatrzymania pędnika przy dowolnej prędkości
Może być używany jako ster strumieniowy rufowy
Nadaje się do łodzi z aluminium, stali i laminatu
RD125
Opis
Napięcie (V)
48 V
Waga (w funtach)
82
Waga (kg)
37
Pobór prądu (A)
180
Ochrona przed wnikaniem
No
Wewnętrzna średnica tunelu (cale)
250
Wewnętrzna średnica tunelu (mm)
250
Czas pracy ciągłej (min)
Unlimited running time
Bezpiecznik główny, zwłoczny (A)
200
Akumulator 12 V DC, min./max. Ah
4 x 50
Wyłącznik główny akumulatora: model BATSW / typ BPMAIN
250
Max. czas pracy (minutes)
Unlimited running time
Motor, reversible D.C.
Tak
Siła ciągu (N / lbf)
0 - 1250 (0 - 275)
Moc (KM)
9,1
Battery cables, length pos./neg. cables (ft/AWG)
0 - 65 / 1
Ciąg (N / kgf)
0 - 1250 (0 - 125)
Moc (kW)
6,7 (9,1pk)
Kable akumulatora, całkowita długość kabla ujemnego i dodatniego (m/mm²)