Wyposażony we wszystkie aktualizacje swojego większego brata, BOW3512F nadaje się do tunelu o średnicy 125 mm.Oznacza to, że potężny BOW3512F można zainstalować nawet na mniejszych łodziach.
Odpowiedni dla łodzi od 6,5 do 10 metrów
PĘDNIKI DZIOBOWE I RUFOWE DCPędniki dziobowe firmy VETUS cechują liczne zalety
Unikalny wzór łopatek śruby VETUS minimalizuje hałasy kawitacji
Spiralne koła zębate minimalizują hałas przekładni
Optymalny przepływ dzięki opływowemu elementowi końcowemu.
Mocna i syntetyczna śruba eliminuje korozję i zmniejsza ciężar.
Systemy VETUS wykorzystują nową linię wysokiej jakości paneli sterujących z aluminium, które są zamienne ze starszymi modelami
Kontrolki włącz-wyłącz i lewa-prawa burta
Technika silnika: prąd stały, uzwojenia szeregowe ze szczotkami węglowymi
Pojedyncza śruba tworzy mniejsze zaburzenia przepływu w tunelu
Użycie sprzęgła elastycznego między elementem końcowym i silnikiem eliminuje drgania
System jest prosty w instalacji, dostarczony z jasnymi instrukcjami montżu i obsługi
Wszystkie systemy manewrowania firmy VETUS spełniają wymagania EMC
BOW3512F
Opis
Napięcie (V)
12 V
Waga (kg)
12
Pobór prądu (A)
205
Ochrona przed wnikaniem
No
Wewnętrzna średnica tunelu (cale)
5 29/32
Wewnętrzna średnica tunelu (mm)
125
Czas pracy ciągłej (min)
4
Bezpiecznik główny, zwłoczny (A)
160
Akumulator 12 V DC, min./max. Ah
1x55/1x105
Wyłącznik główny akumulatora: model BATSW / typ BPMAIN
250/12
Max. czas pracy (minutes)
4
Motor, reversible D.C.
Tak
Moc (KM)
2
Battery cables, length pos./neg. cables (ft/AWG)
0-36,08/2
Ciąg (N / kgf)
350/35
Moc (kW)
1,5
Kable akumulatora, całkowita długość kabla ujemnego i dodatniego (m/mm²)