Silnik Vetus M2.18 - TMC40P

Dostępność: obecnie brak na stanie
29 100,00 zł
Brutto

Indeks: M218A402A

Ilość

Silnik Vetus diesel M2.18 z przekładnią TMC40P z przełożeniem 2,00:1

W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt email: info@vetus-sklep.pl lub tel: 882 928 229


M-LINE

Silniki M-Line są cichobieżne, mają niskie spalanie, są niezawodne i oferują dużą moc wyjściową oraz moment. Układy paliwowe są samoodpowietrzające, co stanowi dużą wygodę przy wymianie filtru paliwa. Wszystkie silniki standardowo wyposażone są w alternator morski o dużej mocy, dla szybkiego łądowania akumulatorów. We wszystkich modelach silnika M4 opcjonalnie dostępny
jest drugi alternator. I dużo więcej…!

INNOWACJA

Zmniejszenie temperatury w przestrzeni silnikowej

Ciepło gromadzące się w przestrzeniach silnikowych łatwo może przekroczyć temperaturę 70°C. Wysokie temperatury w przestrzeni silnikowej mogą mieć negatywny wpływ na działanie silnika i zainstalowanego sprzętu.Firma VETUS opracowała eleganckie, a mimo to skuteczne, rozwiązanie, przez zainstalowanie chłodzonej wodą aluminiowej pokrywy górnej. Zlokalizowany bezpośrednio powyżej głowicy cylindrów, ten ogromny element chłodzący absorbuje promieniujące ciepło pochodzące z silnika. Ta innowacyjna koncepcja skutkuje znaczącą redukcją temperatury, do 15°C – redukcja 20%! Z kolei, niższa temperatura otoczenia zapewnia bardziej paliwooszczędne dostarczanie powietrza do silnika i lepsze spalanie. Według naszej najlepszej wiedzy, żaden inny wytwórca silników morskich nie używa takiego wbudowanego elementu chłodzącego do zmniejszenia temperatury otoczenia w przestrzeni silnikowej. Prawdziwie unikalne rozwiązanie opracowane przez VETUS.

Wyciszenie silnika

Ludzie często wypuszczają się na wodę, aby cieszyć się spokojem i ciszą. Firma VETUS pragnie przyczynić się do tych doznań przez stworzenie systemu napędowego, działającego możliwie najciszej.

Solidna, aluminiowa pokrywa wierzchnia również znacząco redukuje poziom hałasu. Po połączeniu z nowo zaprojektowaną obudową filtru powietrza, badania pokazują redukcję hałasu o ok. 5 dB(A) i „niemal ciche” działanie przy obrotach rejsowych około 2200 obr./min. Osoby obecne w miejscu badań entuzjastycznie opisały brzmienie silnika jako będące niewiarygodnie bardziej przyjemne dla uszu.

pokrywa

CECHY

W oparciu o informacje od klientów, silniki M-Line wyposażyliśmy w wiele cech zamierzonych na ułatwienie życia budowniczymłodzi, jak i użytkownikowi końcowemu.

• Części serwisowane, takie jak bezpieczniki i przekaźniki (A), filtr paliwa i podłączenia paliwa (B), napędzany wirnik (C), wskaźnik bagnetowy (D) i filtr oleju (E) są łatwo dostępne. We wszystkich silnikach M4 wirnik zlokalizowany jest z przodu, dla jeszcze łatwiejszego dostępu
• Ulepszone jest okablowanie, aby zapewniać łatwe podłączanie i dodatkowe bezpieczeństwo
• Wszystkie silniki M-Line są wyposażone w elektryczną pompę paliwową (F), włączaną kluczykiem zapłonu
• Nowa obudowa filtru zasysanego powietrza wytłumia przepływ powietrza i obniża poziom indukowanego hałasu (G)
• Jednostka wymiennika ciepła posiada 26 ulepszeń w stosunku do wcześniejszych wersji, obejmujących materiały konstrukcyjne i obróbkę powierzchniową
• Plastikowa pokrywa przednia poprawia bezpieczeństwo i wygląd. Wszystkie rolki i paski są zakryte, spełniając dyrektywę EC dotyczącą mechanizmów
• Mocowane od przodu filtry oleju i paliwa, włącznie z dostępnym opcjonalnie wspornikiem, czynią serwisowanie tak wygodnym, jak tylko to jest możliwe (H)
• Gdy wymagany jest większy prąd ładowania, wszystkie silniki M4 są zaprojektowane do opcjonalnego przyjęcia drugiego alternatora (gdy zamontowany jest drugi alternator, nie jest dostarczana przednia pokrywa)
• Wszystkie silniki M4 możemy również dostarczać jako Power pack lub napęd hydrauliczny, zobacz stronę 27
• Ponadto, wszystkie silniki M-Line możemy dostarczać z zestawem adaptera do napędów saildrive Volvo Penta (110S/120S i 120SB)
• Dla łatwej konserwacji, wszystkie silniki M-Line mają już zainstalowaną pompę miski olejowej.
• W końcu, choć nadal ważne, chłodzona wodą pokrywa wierzchnia nie tylko zmniejsza temperaturę pomieszczenia silnikowego, lecz jest zaprojektowana do wykorzystania jako stopnia, ułatwiając poruszanie się wokół silnika i nad nim (I)

Wszystkie te nowe zalety pojawiają się bez pogarszania jakichkolwiek innych funkcji. Z gamą od 12 do 52 KM (9 – 38 kW) silniki VETUS M-Line stanowią preferowany wybór wielu budowniczych łodzi. Czy potrzebujecie dalszych powodów dla wybrania silnika VETUS?

Wybierając silnik firmy VETUS klienci mogą oczekiwać bardzo wysokich poziomów obsługi, razem z wysokiej jakości, profesjonalną

Wszystkie silniki wysokoprężne morskie VETUS spełniają dyrektywy o łodziach rekreacyjnych 94/25/CE, zmienionej normy emisji RRR 2003/44 /CE i rosyjskiej.  Niektóre spełniają również wymagania przepisów BSOII.

Vetus M2.18

Wszystkie silniki wyposażone są w alternator morski o dużej mocy dla szybkiego ładowania akumulatorów. Drugi alternator jest dostępny jako opcja dla silników M4. Wszystkie silniki serii M mogą być dostarczane z przekładnią SailDrive. Ponadto, model M3.29 do M4.55 może być dostarczany z zatwierdzenie SOLAS.Silniki Vetus M2.18 to nasza propozycja dla wszystkich tych kochających rejsy, którzy stawiają na najlepszej jakości elementy konstrukcyjne jednostek pływających. To silniki cichobieżne, które w żaden sposób nie przyczyniają się do pogorszenia komfortu pływania. Charakteryzują się niskim spalaniem, co oznacza, że są bardzo ekonomiczne. Znaczna moc wyjściowa to kolejny atut, który sprawia, że Vetus M2.18 to silniki, które są w stanie zadowolić nawet najbardziej wymagających użytkowników. Dostępne są w bardzo dobrej cenie.

M218A402A

Opis

Max. prędkość obrotowa (RPM)
3600
Ilość cylindrów
2
Alternator
12 Volt - 75 Amps.
Max. moc na kole zamachowym (ISO 3046-1)
11,8 kW (16 KM)
Max. moc na wale śrubowym (ISO 3046-1)
11,6 kW (15,8 KM)
Max. kąt pochylenia (do tyłu)
15°
Max. kąt nachylenia poprzecznego (w sposób ciągły)
25°
Max. kąt nachylenia bocznego (maks. 5 minut)
30°
Zestaw podłączeniowy wody gorącej
opcja
Wysokość podnoszenia pompy paliwa (m)
1,5
Średnica x skok cylindra (mm)
76 x 70
Certyfikat
EU-RCD II
Pojemność skokowa
635 cm³
Standardowy system chłodzenia
Pośredni układ chłodzenia z wymiennikiem ciepła

Specyficzne kody

produkty powiązane

6 innych produktów w tej samej kategorii:

Proponowane dla Ciebie