- -10%
Splash-Stop do paliwa - typ FSA
Availability: Out of stockReference: FSA5119
SPLASH-STOP DO PALIWA
Kolektor nadmiaru paliwa lub piany
Typ FSA
Splash-stop paliwa jest podłączony pod poszyciem pokładowego wlewu paliwa aby zapewnić, że przelewające się paliwo lub piana nie wypłyną na pokład. Nadmiar benzyny lub paliwa diesla jest zbierany w równoległym wężu, funkcjonującym jako zbiornik zwracający paliwo do zbiornika głównego.
Pojemność tego rezerwuaru określa jego długość i średnica węża (trzy typy przedstawiamy poniżej). Zawsze wybieraj możliwie największy zbiornik z maks. 2,2l. Połączenie obudowy i węża wykonane jest z anodyzowanego aluminium. Przewód wlewu i odpowietrzający, zaciski węży i pasujący wlew pokładowy ze stali nierdzewnej należy zamawiać oddzielnie.
Paliwowy Splash-stop spełnia wszystkie najnowsze normy CE (ISO 10088) oraz ABYC.
Uwaga
Dla zapobieżenia wydzielaniu nieprzyjemnych zapachów w przewodzie odpowietrzającym zbiornika można zainstalować filtr bezzapachowy (tylko dla paliwa diesla). Jeżeli filtr jest ulokowany dobrze powyżej wlewu pokładowego, przewód odpowietrzający, w razie konieczności, może wychodzić poniżej poziomu pokładu. Aby zapobiec kradzieżom paliwa zalecamy umieszczenie zabezpieczenia FUELSAFE w systemie Splash-Stop.
Data sheet
- Dimensions (length x width x height) (inches)
- 5 3/4 x 3 3/8 x 4 3/4
- Dimensions (length x width x height) (mm)
- 146 x 86 x 121
- Fillercap diameter (inches)
- 2
- Fuel filling hose diameter (inches)
- 2
- Vent hose diameter (inches)
- 3/4
- Fillercap diameter (mm)
- 51
- Fuel filling hose diameter (mm)
- 51
- Vent hose diameter (mm)
- 19