Dostawa towarów

Sprzedawca realizuje dostawę towaru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Firma kurierska DHL (https://dhl24.com.pl/),

Standardowo DHL dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera DHL, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej DHL https://sprawdz.dhl.com.pl/

 

W przypadku nieudanej próby doręczenia, Kurier zostawia awizo. Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, przesyłkę można odebrać w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel. Adres punktu znajduje się na awizo. Jeżeli Klient nie odbierze przesyłki osobiście, kolejnego dnia roboczego, Kurier będzie próbował po raz drugi doręczyć przesyłkę. Gdy po raz kolejny, dostarczenie przesyłki będzie niemożliwe, Kurier zostawi awizo.

Odbiór przesyłki z punktu Obsługi Klienta DHL Parcel będzie możliwy przez kolejnych 7 dni kalendarzowych. Adres również znajduje się na awizo.

 

Jeżeli przesyłka nie zostanie doręczona lub odebrana:

a)      po dwóch nieudanych próbach doręczenia oraz po upływie 7 dni kalendarzowych oczekiwania na odbiór w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel, przesyła zostanie odesłana do nadawcy,

b)      gdy Klient sam przekieruje przesyłkę w serwisie https://przekieruj.dhlparcel.pl/ i pomimo to nie zostanie doręczona lub odebrana w ciągu 10 dni kalendarzowych po nadaniu, w 11 dniu, DHL odsyła przesyłkę do nadawcy.

Odbiór w punkcie sprzedaży

Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru w punkcie sprzedaży pod adresem: ul. Przestrzenna 10, 70 – 800 Szczecin, od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 16: 00. Informację o towarze gotowym do odbioru, Sprzedawca przesyła do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia lub w drodze kontaktu telefonicznego.